ورزش

کریستیانو رونالدو شاکی‌تر از همیشه!/ لمس جام، بوسه مرگ بود

کریستیانو رونالدو شاکی‌تر از همیشه!/ لمس جام، بوسه مرگ بود

به گزارش خبرورزشی، همه چیز برای کریستیانو رونالدو آماده بود تا فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ را با یک جام دیگر آغاز کند. یک گل و پاس گل در نیمه‌نهایی ‌سوپرجام عربستان مقابل التعاون و پیروزی ۲-۰، النصر را به فینال مقابل الهلال رساند.

رونالدو هنگام بیرون آمدن از تونل با دست زدن به جام، سرنوشت را وسوسه کرد. چه به خرافات اعتقاد داشته باشید یا نه، نمی‌توان این موضوع را انکار کرد که لمس جام همان بوسه مرگ بود که دست رونالدو را از رسیدن به سی و چهارمین جام قهرمانی دوران حرفه‌ای خود کوتاه کرد.

این بازیکن ۳۹ ساله بازی را با اشتیاق فراوان شروع کرد و گل اول را هم به زیبایی به ثمر رساند. این هشتصد و نود و هفتمین گل دوران حرفه‌ای او بود و آن را با نهایت شکوه و عظمتی که از رونالدو انتظار داشتیم جشن گرفت، فقط کم مانده بود هم‌تیمی‌هایش جلوی پای او تعظیم کنند و سرمربی برای او انگور بیاورد.

اما فاجعه نیمه دوم همه چیز را تغییر داد.

سرگئی میلینکوویچ ساویچ بعد از کوبیدن توپ به طاق دروازه در دقیقه ۵۵ کامبک الهلال را آغاز کرد. الکساندر میتروویچ در عرض شش دقیقه دوبار گلزنی کرد تا الهلال با نتیجه ۳-۱ پیش بیافتد و اینجا بود که رونالدو کلافه و عصبانی دستانش را در هوا تکان می‌داد. مالکوم در دقیقه ۷۴ گل چهارم را زد و تمام. کریستیانو در مرکز زمین ایستاد و هم‌تیمی‌هایش را به باد انتقاد گرفت. او همچنین با قرار دادن دو دستش در کنار گوش نشان داد که آنها انگار وسط زمین خوابیده‌اند!

ستاره ۳۹ ساله بعد از پایان بازی منتظر دریافت مدال نائب قهرمانی نماند و با عصبانیت به سمت رختکن رفت و تصمیم گرفت ورزشگاه را بدون مدال ترک کند.

کریستیانو رونالدو شاکی‌تر از همیشه!/ لمس جام، بوسه مرگ بود

رونالدو با به ثمر رساندن ۶۶ گل در ۷۲ بازی، عطش گلزنی را از دست نداده و به النصر کمک کرد تا در ابتدای فصل گذشته جام قهرمانی عرب را به دست آورد. رونالدو هرگز شکست را قبول نکرده و با شکست خوردن کنار نیامده، و همین موضوع هم او را به یکی از بهترین فوتبالیست‌های تمام دوران‌ها تبدیل کرده است. اما درد ناشی از نرسیدن به قهرمانی در تورنمنت پیش‌فصل با رسیدن به اواخر دوران حرفه‌ای و بازی ضعیف یورو ۲۰۲۴ با پرتغال تشدید شده است.

با اینکه فوق‌ستاره پرتغالی در ماه فوریه ۴۰ ساله می‌شود، ریو فردیناند هم‌تیمی سابقش در یونایتد ادعا کرده که رونالدو جایی نمی‌رود.

فردیناند در پادکست ریو ری‌اکت گفت: «رونالدو تا هر زمان که بخواهد بازی می‌کند. او هیچ‌جا نمی‌رود. حداقل سه سال دیگر در این سطح بازی خواهد کرد.»

اگر فردیناند درست بگوید، رونالدو هنوز فرصت دارد تا جام‌های بیشتری به کارنامه غنی خود اضافه کند؛ البته اگر محدودیت‌های هم‌تیمی‌هایش در النصر سد راهش نشوند و بار دیگر او را مجبور به تحمل شکست‌های دردناک نکنند.

بیشتر بخوانید و ببینید: 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا